מטפל "אלטרנטיבי" חשוד בשורת מעשי אונס

יהודה גולן
2014-07-30 01:00:00
2014-07-30 01:00:00

מטפל "אלטרנטיבי" תושבי העיר, בשנות החמישים לחייו, נעצר השבוע בחשד לביצוע עשרות מקרים של מעשים מגונים, אינוס ועבירות מין. כל המעשים בוצעו לכאורה בקליניקה שלו, בנשים שבאו לקבל ממנו טיפולים גופניים ונפשיים. מעצרו היכה בתדהמה רבים מתושבי העיר, שהכירו אותו במשך שנים כאדם נורמטיבי ונעים הליכות.

המטפל (ששמו שמור במערכת) חשוד כי במשך תקופה ארוכה נהג לבצע עבירות מין בלקוחות שהגיעו לקליניקה שלו, חלקן קטינות. מדובר בלמעלה משלושים מקרים ולדברי אנשי משטרת מודיעין, שניהלה את החקירה בנושא, בין עשרות המקרים שעליהם נחקר המטפל יש גם מקרי אונס של ממש, וכן שורה ארוכה של מעשים מגונים שביצע לכאורה בלקוחותיו.

לאחר חקירה שנמשכה למעלה מחודש, אותה הוביל פקד הראל אהרן (ראש משרד החקירות בתחנה) נעצר המטפל בתחילת השבוע במודיעין והובא לבית המשפט השלום בראשון לציון לשם הארכת מעצרו.

כאמור, המטפל הוא דמות ידועה בעיר ובעל ותק רב בתחום. מגוון הטיפולים כולל את רוב הדברים המקובלים ברפואה ה"אלטרנטיבית", כגון דיקור סיני, רפואה "קוריאנית",  הומיאופתיה וכיו"ב.  אם נכונים החשדות נגדו, מסתבר שבסל שלו היו גם "טיפולים" נוספים.

במשטרה הצטברו עד כה תלונות לפחות של לפחות נשים, כולן ממודיעין והסביבה, חלקן גם קטינות. גורמי משטרה הדגישו כי הם מבקשים מנשים אחרות שטופלו על-ידו ושחשות כי נוצלו על-ידו באופן מיני – להגיע לתחנה ולמסור עדות.

מתיק החקירה עולה כי לפי החשד, הנשים הגיעו למרפאה כדי לקבל טיפול בבעיה גופנית או רגשית. המטפל החל לטפל בהן בשיטות הרגילות וקנה את אמונן. לאחר מספר טיפולים, כאשר חש בטוח מספיק, החל לנצל אותן מינית ואף לצלם במספר מקרים את "הטיפולים המיניים" שהעניק להן.

(צילום אילוסטרציה: ac.au)

כתבות נוספות

ל"ג בעומר בלי ההילולה במירון?

גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי לא יתאפשר קיום ההילולה המסורתית בהר מירון, שספג מאז פרוץ המלחמה פגיעות רבות של טילים ורקטות חיזבאללה

יום העצמאות: חגיגות צנועות במודיעין

בעיריית מודיעין פרסמו את אירועי יום הזיכרון וחגיגות יום העצמאות, שיתקיימו השנה בצל המלחמה וייערכו במתכונת מצומצמת, ללא זיקוקי דינור ובלי אומנים מוכרים