שני חשודים נוספים נעצרו בפרשת הנער הנעדר

כתבי מודיעין NEWS
המשטרה הודיעה בסוף השבוע על מעצרם של שני חשודים נוספים, במקביל להארכת מעצרו של סלמון אברמוב מירושלים, החשוד במעורבות בפרשה. הוריו של קליינרמן: "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי"
צילום: באדיבות המשפחה

משטרת ישראל הודיעה בסוף השבוע כי עצרה שני חשודים נוספים בפרשת הנער הנעדר מוישי קליינרמן ממודיעין עילית. כזכור, לאחרונה הותר לפרסום שמו של העצור הראשון בפרשה, סלמון אברמוב, בן 35 מירושלים.

על הפרטים הוטל צו איסור פרסום, אולם על פי הפרסומים בכלי התקשורת אין חשד קונקרטי נגד כל החשודים בפרשה. אברמוב יובא השבוע לדיון בהמשך הארכת מעצרו. כזכור, עקבותיו של קליינרמן אבדו בסוף חודש מרץ, אז יצא עם מספר חברים לסוף שבוע אזור הר מירון.

הוריו של קליינרמן אמרו בסוף השבוע לעיתון ישראל היום: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אותנו אודות ההתקדמות בחקירה. אנו רואים מחוייבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 130 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. כידוע, קיים צו איסור פרסום ואנו מכבדים אותו ופועלים בהתאם להוראות החוק. עדיין ממתינים לתגובת שר הביטחון וסיוע של הכוחות והגורמים בצבא שיכולים לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו".

כתבות נוספות