שעה גנובה בדיסקרטיות מלאה

דודי גוזלן
2014-01-09 00:00:00
2036-10-22 02:35:00

לא רחוק מצומת שילת (המיקום המדויק שמור במערכת) פועלות שתי "יחידות אירוח" שכשמן כן הן – מקום שבו זוגות מוצאים מקלט לשעה קלה, או יותר, של הנאה. המתחם מגודר וסגור, וגם השלט שעל הגדר אינו מסגיר את התכלית האמיתית של מה שנמצא מאחוריה. מי שצריך לדעת מה עושים שם – יודע.

לאחר שהשגנו את מספר הטלפון של המפעילים התקשרנו, כדי לבדוק בעצמנו במה מדובר.

שלום הגעתי ל…..?

"נכון".

אפשר לדעת מה יש אצלכם במקום?

"יש אצלנו שתי יחידות אירוח בדיסקרטיות מלאה".

איך באה לידי ביטוי הדיסקרטיות?

"המקום מגודר עם שער חשמלי. מחנים את הרכב צמוד לחדר, סוגרים את הווילון כדי שלא יראו את הרכב, משלשלים כסף לתיבת דואר, במזומן בלבד, ואז אפשר להיכנס פנימה".

מה יש בחדר?

"מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי, טלוויזיה עם שידורי לווין, מטבחון, שתייה קלה וחמה. ניתן גם להזמין יין בתיאום מראש".

כמה זה עולה?

"עד שלוש שעות זה מאתיים שקל. כל שעה נוספת עוד חמישים שקל".

אפשר לשאול למי המקום מיועד?

"לכל מי שרוצה".

צריך להזמין מקום מראש?

"אתה יכול להזמין בהתראה קצרה. ניתן גם להזמין מראש".

אחרי השיחה הגענו לביקור קצר באיזור, כדי לראות בעצמנו במה מדובר. בשעת צהריים רגילה של יום חול המקום היה שומם. מן הסתם. לפי הדיווחים שקיבלנו, התנועה במקום זורמת, אך לנו לא היה מזל. הזוגות הסוערים מגיעים כנראה בשעות אחרות. התקשרנו שוב, הפעם לבעלים. ח', שהתגלה כאדם חביב ומשתף פעולה, ביקש רק שלא נסגיר את כל פרטי המקום, "כדי שלא תהרסו לי את העסק. בכל זאת הדיסקרטיות חשובה".

אתה יודע שאתה הראשון שמציע באיזור שירות כזה?

"בהחלט. אנחנו מקום חדש. לא היה משהו כזה לפנינו באיזור. לפני שהיינו קיימים אנשים היו מתראים בכל מיני מקומות מוזרים ומסוכנים. היו מחפשים פינות ביער בן שמן… פה הם יכולים להיות בטוחים. זהו מקום פרטי ודיסקרטי מאוד".

מה פרופיל האנשים שמגיעים אליכם?

"האוכלוסייה פה מאוד מגוונת. יש זוגות נשואים שאין להם פרטיות בבית בגלל הילדים שלהם ופה הם זוכים לשקט. מגיעים אלינו גרושים, רווקים ועוד כהנה וכהנה".

מה חתך הגילאים?

"היו אצלנו זוג מבוגרים מעל גיל 60, ובשישי האחרון היו אצלנו גם זוג צעירים שהגיעו אחרי בילוי במסיבה. אנחנו לא פוגשים את האנשים פרונטלית ולא יודעים כלום עליהם. יש להם דיסקרטיות מלאה".

אנשים מגיעים בכל שעה?

" אנחנו פתוחים 24 שעות ביום. יש כאלה שמגיעים בחמש בבוקר ויש שמגיעים בשלוש לפנות בוקר אחרי מסיבה. יש פה תנועה במהלך כל שעות היום".

יש לכם שירותים נוספים?

" ממש לא. אנחנו מספקים חדרים בלבד. לא מסאג'ים מיוחדים ולא דברים בסגנון הזה. מי שרוצה בקבוק יין או ויסקי בתוספת תשלום – יקבל".

מה יש לך להגיד למי שמרים גבה על הנושא?

"אני חושב שצריך לתת מענה לאותם אנשים שמחפשים את הפרטיות הזאת. מי שמגיע לפה עושה את זה בהחלטתו בלבד. אם הם לא יגיעו לפה הם ילכו למקום אחר.  פה יש להם את כל מה שהם צריכים".

(צילום: דודי גוזלן)

כתבות נוספות

ל"ג בעומר בלי ההילולה במירון?

גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי לא יתאפשר קיום ההילולה המסורתית בהר מירון, שספג מאז פרוץ המלחמה פגיעות רבות של טילים ורקטות חיזבאללה

יום העצמאות: חגיגות צנועות במודיעין

בעיריית מודיעין פרסמו את אירועי יום הזיכרון וחגיגות יום העצמאות, שיתקיימו השנה בצל המלחמה וייערכו במתכונת מצומצמת, ללא זיקוקי דינור ובלי אומנים מוכרים