נפתח מועדון נטוורקינג במודיעין

יהודה גולן
2016-02-03 00:00:00
2016-02-03 00:00:00

מודיעין נבחרה לעיר הראשונה בישראל בה יוקם "מעגל" של מועדון העסקים "נטוורקינג עם מעוף", בשיתוף משרד הכלכלה. זאת כחלק ממהלך כלל ארצי. המועדון מופעל באמצעות חברת מעוף – מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, כשהפעילות מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם עיריית מודיעין והמרכז הרב תחומי.

בחברת מעוף מציעים שירותי ייעוץ, ליווי והדרכה ליזמים בראשית דרכם ולעסקים קטנים ובינוניים אשר מעסיקים עד לכמאה עובדים או שהיקף מכירותיהם השנתיות מגיע לכמאה מיליון שקל, שפועלים ורוצים להתייעל, להתפתח ולצמוח. שירותי הסיוע במעוף מסובסדים ע"י משרד הכלכלה כאשר המטרה היא לסייע פיתוח העסקים בכל ענפי המשק – תעשייה, מסחר, חקלאות, תיירות, הייטק, ייצור ועוד.

בין כלי הסיוע המוצעים לעסקים – מסלולי ייעוץ במגוון תחומי הניהול העסקי ובהתאמה לצרכי העסק, הדרכה עסקית יישומית בהקמה ובניהול עסק על כל היבטיו, הפניה למקורות מימון וסיוע בהגשת בקשות למימון, הכנת תוכניות עסקיות, פרויקטים ייחודיים ומסלולי סיוע המותאמים למגוון אוכלוסיות ותחומי עיסוק.

מיכל גליקמן, מנהלת סניף מעוף בעיר: "מועדון העסקים החדש נותן מענה לבדידות העסקית של בעלי העסקים הזעירים. מעצם המפגש נוצרת העצמה ולמידה. לא כולם יודעים איך לעשות נטוורקינג איכותי ומניב לעסק וזה החידוש שמביא איתו המועדון".

גלי בן מיכאל, ראש מערך המעוף בסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל: "מעוף הוא בית לעסקים ומהווה One stop shop.  המטרה שלנו היא לגעת בכל מה שטוב לעסקים. כל מה שיכול להוות כלי עזר להצלחתו ולכן אך טבעי שבנוסף לשעות ייעוץ, קורסים וליווי בתהליכי מימון ניגע גם בנטוורקינג כתחום מסייע לצמיחה והגדלה של עסקים".

ההרשמה ל"נטוורקינג עם מעוף" פתוחה לכל היזמים ובעלי העסקים במודיעין והסביבה.

בתמונה. מיכל גליקמן. "לא כולם יודעים לעשות נטוורקינג איכותי" (צילום יח"צ)

 

 

כתבות נוספות

חיסכון באנרגיה בנייני משרדים

  בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה משמעותית בהתייחסות לנושא של שינויי האקלים. אם בעבר עסקים ותעשייה היו גורמים משמעותיים בזיהום ובזבוז אנרגיה כיום נוהגים לתכנן

המשך קריאה »