בקרוב: הגרלת הזכאים של "פרץ בוני הנגב" בשכונת ציפורים

יהודה גולן, צילום ארכיון
2018-05-06 01:00:00
2018-05-06 01:00:00

לאחר עיכוב של חודש ויותר נערכת חברת הבניה "פרץ בוני הנגב" לקיים את ההגרלה הרביעית עבור זכאים לרכישת דירות במסלול "מחיר למשתכן" בשכונת הציפורים. להגרלה נרשמו כחמש מאות איש, שמקוים לזכות באחת מארבעים וחמש הדירות במחיר מוזל ממחיר השוק, עם תג מחיר של פחות מ- 600 אלף שקל לדירת 85 מ"ר.

פרץ בוני הנגב היא החברה הרביעית מתוך חמש שזכו במכרזים לבנות בשכונת הציפורים פרויקטים שבהם גם יוחדו דירות במסלול המוזל של "מחיר למשתכן". שלוש החברות הראשונות כבר קיימו את ההגרלות והראשונה שבהן, "אלמוג כ.ד.א.י", כבר החלה לבנות את הפרוייקט שאמור להתאכלס לקראת סוף 2016.

גורמים בעירייה שביררו בחברת פרץ בוני הנגב מתי תתקיים ההגרלה נענו שבתוך כמה ימים תתבצע ההגרלה, האמורה להתקיים במשרדי משרד השיכון הבינוי. בעוד כחודש וחצי אמורה גם חברת זילברמינץ לקיים את ההגרלה, החמישית והאחרונה, ובכך יושלם סבב ההגרלות של מסלול "מחיר למשתכן במתכונתו הנוכחית". לאחר מכן יתחילו ההגרלות החדשות שעומדות בפתח, במסלול "מחיר מטרה" – במקבץ הדירות של "אמת המים" בכניסה לעיר על שדרות החשמונאים.

כאמור זהו רישום להגרלה רביעית בסדרה מתוך חמש, לאחר שהגרלות של חברות "דונה", "האחים אוזן" ו"אלמוג" כבר הסתיימו. בסך הכל כוללת תכנית "מחיר למשתכן" במודיעין 168 יחידות דיור בשכונת הציפורים בעיר במחיר מוזל, כאשר בחודשים הקרובים צפוי להתפרסם רישום להגרלה האחרונה של שאר יחידות הדיור.

חברת פרץ בוני הנגב, שזכתה במתחם בנייה בשכונה החדשה, התחייבה למכור 45 יחידות דיור בנות 3 חדרים בגודל 85 מ"ר במחיר מוזל של 597,904 אלף שקל.

צילום יחצ

כתבות נוספות

יסתדרו בלי בולדווין?

מכבי תל אביב תעלה הערב למשחק השלישי בסדרת רבע הגמר בלי הסקורר המוביל שלה, שעדיין לא ברור מתי ישוב לשחק