הקורונה לימדה אותנו שאפשר לעבוד מצוין גם מהבית, אז מדוע חשוב בכל זאת להשקיע בריהוט משרדי? במדריך הבא נסביר אילו סוגי ריהוט למשרד קיימים, ומדוע ריהוט טוב מושך את העובדים למשרדים ומזכיר להם שגם לעבוד מהמשרד יש יתרונות גדולים! כאן תמצאו טיפים כיצד לבחור את הריהוט המושלם לחברה שלכם.
דווקא בתקופה שבה עבודה מהבית הפכה להיות סטנדרט בעקבות הקורונה זה הזמן לחדש את המשרד ולדאוג שיהיה בו ריהוט משרדי איכותי ונוח. רהיטים למשרד צריכים לענות על שני צרכים עיקריים: להיות נוחים לעבודה ממושכת ולסוגים שונים של עבודה, ובנוסף להיות נעימים לעין ומזמינים כדי לשדר לעובדים תחושה נעימה שתגרום להם לרצות להשקיע בעבודה בלי הסחות דעת.
אופיס שופ מתמחים בהתאמת כל סוגי הריהוט למשרד שלכם במקום אחד בלי להתפשר על איכות מקצועיות ונוחות. במדריך הבא ביקשנו מהמומחים של אופיס שופ לספר לנו טיפים על ריהוט למשרד ומה חשוב לזכור כשבוחרים רהיוט משרדי איכותי.
סוגי ריהוט שונים לחברות בגדלים שונים
חברות שונות יכולות לפעול בתחומים שונים, ולכל תחום יתאימו רהיטים בעיצוב מעט אחר. למשל, חברת עיצוב פנים שמארחת לקוחות לפגישות ירצו עיצוב מזמין עם כסאות משרדיים מיוחדים שמדגישים את הידע העיצובי של החברה, אך חברות הייטק למשל ירצו בעיקר להתאים את העיצוב לעובדים הצעירים ולמשוך אותם לעבוד בחברה. כלומר, לכל חברה מתאים ריהוט אחר בהתאם לתחום שבו היא עוסקת ולחזון של החברה והערכים שלה.
בנוסף, לכל חברה מתאים סוג אחר של פתרונות ישיבה: חברות קטנות ירצו אולי להתמקד ביצירת שולחנות ישיבה ליחידים, כדי לנצל את המקום ולהמנע מיצירת "חללים ריקים" במשרד. הדבר הזה לא רלוונטי לחברות גדולות שירצו לעצב אופן ספייס גדול לעובדים רבים. בנוסף, מספר המנהלים בחברה משפיע על המספר של שולחנות מנהלים שתרצו לבחור. ייתכן שתרצו גם ליצור הבדל בין המנהלים השונים, ולהעניק לכל דרג עיצוב מובחן משלו.
ריהוט איכותי מושך את העובדים למשרד
ריהוט איכותי ונוח גורם לעובדים להרגיש בנוח. עובד שיש לו כסא משרדי מתפרק ולא נוח יעדיף לעבוד מהבית ולהמנע ככל האפשר מהגעה למשרד. כלומר – רהיטים איכותיים למשרד הם חשובים לא רק מבחינה עיצובית אלא גם מהותיים עבור החוויה של העובדים במשרד. עובד שיש לו מקום משלו במשרד שנוח לו לשהות בו הוא עובד שמח יותר שרוצה להישאר במשרד.
בנוסף, אמצעות בחירת ריהוט נכון ועיצוב החלל תוכלו ליצור מפגש בין העובדים להחלפת רעיונות ולגיבוש חברתי של החברה. הדבר הזה מאפשר שגרת עבודה יצירתית וטובה יותר, והופך את החלל לחלק מהותי מפעילות החברה. ריהוט משרדי מודולרי ומשתנה שמותאם לאופי החברה והעובדים מסייע לשגרת העבודה והופך את העובדים למרוצים.
מה חשוב לזכור כשמחפשים ריהוט איכותי למשרד?
כשאם מחפשים רהיטים למשרד חשוב לזכור כמה דברים חשובים:
- התאמה ואחידות: כשאתם מחפשים ריהוט כדאי לחשוב על המשרד כיחידה כוללת ולחפש בבת אחת גם שולחנות מנהלים, גם כסאות משרדיים וגם שולחנות ישיבה. מומלץ לקנות במקום אחד את כל סוגי הריהוט למשרד כדי ליצור אחידות במשרד ולתת תחושה מלוכדת לעובדים (ולא תחושה שיש מחלקה מועדפת).
- נוחות ופרקטיות: מלבד הפן העיצובי, הפן החשוב ביותר בריהוט למשרד הוא שהוא יהיה נוח ומעודד עבודה. כלומר כסאות ארגונומיים שמותאמים לישיבה ממושכת או שולחנות מאורכים שמתאימים לישיבות רבות משתתפים. אפשר לשדרג את המשרד על ידי הוספת כמה סוגים של פינות עבודה, למשל גם שולחנות ישיבה וגם שולחנות שמותאמים לעבודה בעמידה.
- עיצוב: לעיצוב המשרד צריך להיות קשר הדוק לאופי החברה. האם החברה שלכם היא חברה שבה עובדים צעירים או מבוגרים? מה העיסוק של החברה? לדברים האלה יש השפעה רבה על סוג הריהוט שתבחרו למשרד.
אופיס שופ – הפתרון לכל חברה
לסיכום, ריהוט משרדי הוא חלק מהותי מפעילותה של החברה, ויש לו השפעה על התדמית של החברה כלפי חוץ וגם כלפי העובדים שלה. חברת אופיס שופ פתרונות ריהוט משרדי לכל סוגי החברות בכל הגדלים, תוך שמירה על איכות מקצועיות ונוחות. כשאתם בוחרים ריהוט משרדי חשוב לזכור להתאים אותו בדיוק לאופי החברה שלכם כך שהעובדים יהיו מרוצים וירצו להיות במשרד לאורך יום העבודה.