המודעות לחסכון סביבתי באנרגיה אל מול הרצון לחמם את הבית ולשלם פחות, הוביל לא מעט אנשים בשנים האחרונות להחליף את השימוש במזגנים זוללי חשמל לחימום הבית במערכות נפט, סולר וגז שמספקות חימום חסכוני יותר.
חברת סונול תחת שרביטו של המנכ"ל ניר גלילי מספקת כיום לצרכנים שירותי נפט וסולר לחימום ביתי בישראל. עם השירות, אשר נקרא סונוחם, היא מדגימה כיצד הפכו חברות הדלק לספקיות של בנק שירותים גדול לצרכן, גדול ממה שהכרנו עד כה.
שירות עד הבית, מחירים נוחים, נגישות לצרכן
שירות "סונוחם" שהשיקה סונול מביא את המותג אל תוך הבתים של צרכנים בכל רחבי הארץ, שרוצים להנות מחימום באמצעות סולר, נפט ונוזל להסקה. כל אלו מבטיחים חסכון משמעותי בהוצאות החשמל במהלך החורף.
לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סונול ולהזמין עד הבית שירותי אנרגיה לחימום ביתי המבוססים על כל סוגי הדלק. בעזרת השירות, מקבלים עד הבית את מוצרי האנרגיה של החברה, וכך ניתן לחסוך כסף על נסיעה לתחנות דלק או לספקים מתמחים בתחום החימום הביתי.
החסכון הוא לא רק בזמן ובמאמצים, אלא גם בכסף. חברה כמו סונול יכולה להציע ללקוחותיה את המוצרים האלו במחירים מיוחדים, להציע מבצעים ולפרסם קמפיינים שמספרים יותר על השירות היעיל הזה ולהגדיל את קהל הלקוחות.
מתחנת הדלק אל תוך הבית
סונול הוא מותג חדש שביסס את עצמו לאורך שנים כנותן שירות מוביל בתחום האנרגיה בישראל. יש לחברה אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ שיודעים לבחור בה על פני אחרים. את היתרונות האלו ניצלה החברה בעת השקת "סונוחם".
המוצר המתבסס על שירותי הדלק של החברה, שנחשבת לאחת הגדולות והמצליחות בישראל, לוקח את השירותים האיכותיים של החברה מתחנת הדלק ועד בית הלקוח.
הוא נולד בתקופה שבה כולנו מנסים לחסוך בהוצאות יומיומיות. כמו שירותים נוספים שמציעה החברה, מחנויות הנוחות העשירות במוצרים ועד למועדון הלקוחות שלה, מדובר בזיהוי צורך אצל הלקוחות ובמימושו.
מנכ"ל החברה ניר גלילי סיפר בראיון בתחילת הדרך על הרצון להתחבר אל הלקוח הישראלי ולהציע לו הרבה יותר מדלק למכונית, אלא בנק של שירותים נלווים שילוו אותו בכל מקום. כעת נכנסת החברה גם אל הבתים של הלקוחות ומציעה להם מוצרי דלק לחימום הבית.
סונוחם – עוד מוצר שמתווסף לבנק של שירותים
השירות הזה, שמציע שפע של יתרונות – ביניהם נגישות לצרכן שמקבל את השירות עד הבית במהירות, מחירים נוחים ומבצעים ללקוחות ושירות נגיש בכל זמן, מצטרף לשפע של שירותים נוספים שהוסיפה חברת סונול במהלך השנים האחרונות.
תחת ניהולו של המנכ"ל ניר גלילי שתמך בהתרחבות החברה לשירותים נוספים, למשל מיתוג רשת חנויות הנוחות So Good כמותג קמעונאי לכל דבר, עם שפע של מוצרים לנוחות הנוסעים בכבישי הארץ, מכניס גם שירות סונוחם את החברה אל תוך הבתים של הלקוחות שלה.
בעידן שבו כולנו נאבקים על מחירי החשמל ומתקשים להתמודד עם חשבונות גבוהים במהלך ימות החורף, אז רובנו בוחרים עדיין לחמם את הבית באמצעות מזגנים, זיהתה סונול את האפשרות להציע תוכנית מוסדרת לחימום הבית באמצעים אחרים, חסכוניים יותר וידידותיים יותר.
מבנה השירות, שמביא את המוצר עד הבית אל הלקוח, בזמן שנוח לו עם התקנה על ידי אנשי מקצוע מיומנים, קולע בדיוק לצרכים של הלקוח הישראלי. לקוח שרוצה להנות מחסכון כספי, שירות עד הבית וחיבור עם מותג אמין ומוכר.