הנהלת פארק המים ברעות עוררה לאחרונה את זעמם את מנויי החוגים במתחם, לאחר שהודיעה כי פעילותם תופסק לאורך כל חודש אוגוסט, זאת בניגוד לנעשה במקום בעבר.
למעלה מ-260 מנויי המועדון זעמו על ההחלטה וחתמו על עצומה בנושא, בנוסף למכתב ששלחו למנכ"ל הפארק אריק מורה, בו איימו לבטל את המנויים לחלוטין. "אף חדר כושר או פארק מים בישראל לא מפסיק את שגרת האימונים אפילו ליום אחד, וכאן מפסיקים לחודש שלם", טוען אחד המנוים. "בעבר היו מפסיקים לשבועיים באוגוסט, וגם אז הדבר עורר כעס רב בקרב המנויים. השנה הם הודיעו חד-צדדית על הפסקה לכל אוגוסט. אם היו מודיעים מראש, אני מניח שחלק גדול מהמנויים לא היו מחדשים את המנוי שלהם". מתאמנת נוספת בחוגי הפארק אמרה: "ידעתי שבשבועיים האחרונים אין חוגים, אבל פתאום הודיעו שחודש שלם אין חוגים. בשום חדר כושר לא סוגרים לחודש. זאת ממש חוצפה ואובדן בושה".
במכתב ששלחו למנכ"ל הפארק כתבו כי "החלטה זו מהווה זלזול בוטה של הנהלת הפארק במנויים. מועדון הולמס פלייס לא מפסיק את החוגים אפילו ליום אחד, מכיוון שהמנויים לא היו מאפשרים זאת. אנו מזכירים להנהלת הפארק שאנו לא קהל שבוי, ולא נאפשר החלטה כזאת שפוגעת קשות בשגרת האימונים שלנו. רבים ממנויי הפארק באים לחוגים בלבד ואינם משתמשים במתקני הפארק האחרים. עבור קבוצה זו, הפסקת החוגים למשך חודש שלם הינה קשה מנשוא ואינה מקובלת".
לסיכום כתבו המוחים כי "החלטת הנהלת פארק המים מהווה הפרה בוטה של תנאי ההסכם אל מול המתאמנים, ואנו שומרים לעצמנו את מלוא הזכויות לנקוט בכל הצעדים המתבקשים כדי לשנות את ההחלטה".
יו"ר הוועד המנהל של הפארק, עופר חרובי, השיב למנויים במכתב משלו, בו כתב כך: "עמותת פארק המים רעות הינה עמותה ללא כוונת רווח, וכל ההכנסות מופנות לשיפור תשתיות הפארק והשירות למנויים. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במחירי האנרגיה, המים וכוח העבודה. אלו מכבידים על הוצאות הפארק ואנו צופים שימשיכו לעשות זאת גם בשנים הבאות. הנהלת הפארק פועלת כדבר שבשגרה לצמצום ההוצאות התפעוליות השוטפות".
לדבריו של חרובי, סגירת החוגים לכל חודש אוגוסט נובעת מתוך הרצון שלא להעלות את מחירי המנויים. "עשינו כל מאמץ שלא להעלות את מחיר המנוי באופן שישקף את עליית המחירים במשק ואת התוספת בעלויות כתוצאה משיפור השירות. על מנת לאפשר עלייה מאוד מתונה במחיר, לצד עלייה בתשומות ושיפור מתמיד בשירות, נבחנו חלופות שונות לחסכון בהוצאות לצורך שמירה על איזון תקציבי. חיפשנו צעדים אשר יאפשרו חסכון תוך פגיעה מינימלית במנויים. צעדים אלו כללו שינוי בשעות הפתיחה, צמצום שעות הפעילות של משרד קבלת הקהל וסגירת החוגים לשבועיים נוספים באוגוסט. ברור לנו שבכל אחד מהצעדים הללו יש פגיעה בחלק מהמנויים ובשגרת האימונים לה היו רגילים, אך צעדים אלו נבחנו לאחר בדיקה ובחינה של היקף השימוש של המינויים בשירותים שצומצמו. התחושה הקשה של חלק מהמנויים אשר נפגעו מהשינויים ברורה. ברור לנו שכל שיפור בשרות מתקבל בברכה, וכל פגיעה בשרות מתקבלת בהתנגדות וביקורת של אלו שהשרות עבורם נפגע. החלטות הוועד המנהל מתקבלות בראיה הכוללת את מכלול השיקולים, מתוך רצון לאפשר לכם את השירות הטוב ביותר וללא עליה משמעותית במחיר המנוי".